fredag 19 februari 2010

Skriva kort (motsatsen till långt) är svårt

Jag orkar inte läsa långa blogginlägg. Det är förmodligen ganska korkat. Jag missar säkert en del. Långa tidningsartiklar och tjocka böcker har jag inga problem med. Men bloggar... Därför skriver jag kort. För jag tror att alla är som jag. Nä, det tror jag inte. Men det är intressant att koka ner det jag vill ha sagt till så få ord som möjligt. Visst blir det torftigt ibland, men håll med om att jag får till det emellanåt. Nu slutar jag så det inte blir för långt.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle antagligen behöva gå på kurs hos dig då...har jättesvårt att få ihop det kort. Är likadan när jag pratar antar jag.

    SvaraRadera
  2. @Kristina: Öva, öva, öva.
    @Eva: Ha ha. Ja du har ju bloggtorka så du lider ju av det motsatta, liksom ; )

    SvaraRadera