onsdag 12 oktober 2011

Jag måste lita på min intuition

Jag såg Pär Johansson från Glada Hudikteatern på Uppdrag granskning på SVT i kväll. Oj va besviken jag blev. Han har gjort otroligt mycket bra, och det kan ingen ta ifrån honom. Det ska han ha all heder för! Sedan måste han ha blivit fartblind. It´s all about money... Se det här:
Nu kommer väl ingen att tro mig, men när jag såg honom i Skavlan för kanske ett halvår sedan, så kände jag att det var fel. Allt han sa kändes så inövat, jag såg inget engagemang. Och jag tänkte på pengarna, eftersom jag vet att han föreläser ofta. Men inte sa jag det till någon. Inte för att det hade gjort någon skillnad. Mer än för mig själv. Jag kunde ha sagt "Vad var det jag sa". Det är så roligt att säga det!
Jag måste börja lita mer på min intuition. Och stå för den.

2 kommentarer:

  1. Ja det var jättetråkigt att se, men samtidigt är det ju precis som du säger - han HAR också gjort väldig nytta. Kanske du skulle satsa på en framtid som sierska eller nåt, eller varför inte rekryterare apropå din intuition.

    SvaraRadera