måndag 10 oktober 2011

Någon som kan drömtyda?

Jag drömmer mycket och kommer ihåg rätt mycket. Jag tror drömmar kan säga en del. Om jag drömmer att jag inte hittar saker, springer runt och letar, letar, att jag försover mig eller att jag missar tåg, så är jag alltid stressad. I natt hade jag en rolig dröm. Eller konstig. Jag var på en Internetdejt med en snygg man. Han hade fyra busiga barn, varav en hade stora sömnproblem och fick ta sprutor för att kunna sova! Han bodde i ett stökigt visningshus, 5 m från hustillverkaren. Jag var intresserad av honom, men lite tveksam pga hans många och busiga barn och stökiga hus. Vi pratade hela tiden förbi varandra. Och till slut kom jag på det: Vi hade missförstått varandra. Han hade annonserat efter en hushållerska, och trodde det var jag. Ha ha.
VAD kan det betyda???

4 kommentarer:

  1. HAHAHHAH! Det var det knäppaste! :-) Men vilken besvikelse! ;-)
    Kanske det drömmen tyder på, någon form av förväntning som blivit till besvikelse...?!

    SvaraRadera
  2. Hmmm... intressant... så kan det absolut vara.

    SvaraRadera
  3. Ingen aning men om du hittar en drömtydare skicka honom sedan vidare till mig. Jag har också några bisarra drömmar som gärna får bli tolkade.

    SvaraRadera
  4. Ok, Mia. I ärlighetens namn har jag inte letat, men det kanske jag skulle? Typ nån man kan mejla vore väl fint?

    SvaraRadera