onsdag 25 maj 2011

Rolig lista två

Vad gjorde du kl 08 imorse: Läste manus.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kom hem från ett möte.
Det sista du sa högt: Hallå! (När jag kom hem)
Det senaste någon sa till dig: "Kommer du hem sent i morgon också?"
Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten.
Vad var det senaste du åt: En bulle på mötet.
Vad var det senaste du köpte: En kofta och en tröja. På rea.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå.
Vad är det för väder hos dig? Ganska bra.
Godaste glassmak? Pecannötkola.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä.
Sover du tungt? Ja, ibland.
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: Ja.
Favoritklädsel: Klänning.
Favoritlåt just nu: Kommer inte på nån.
Vad ser du om du tittar till höger: En lägda och skog.
Vad gör dig glad just nu: Att jag har min familj.
Vad ska du göra härnäst: Läsa en och annan blogg och sedan gå och sova.
Humör just nu: Glad. Var på ett möte som gjorde mig glad.
Favoritgodis: Söt lakrits.

 Kläder just nu: Nattlinne.

Sommarplaner? Sistaminuten nånstans. Föräldrarnas stuga. Hemma. Kanske Västkusten.

Hur många kuddar sover du med:
En platt.
Spelar du något instrument: Nej. Eller jo, kan klinka piano efter noter halvtaskigt.
Morgon eller nattmänniska: Morgon.
Vad är viktigast för dig:
Min familj. Alltid. Alltid.
Är du kittlig: Ja och jag får nästan panik om nån kittlar mig. Jag blir jättearg, och det vet alla, så jag slipper.
Snarkar du: Ja. Mycket. Trots att jag sover på mage.
Stjärntecken: Stenbock.
Äckligaste insekten: Alla.
Längtar du mest efter just nu: Helgen, sömn, sol och värme.
Höger eller vänsterhänt: Höger.

2 kommentarer: