onsdag 18 maj 2011

Rolig lista

som jag hittade hos Madredetres
Jag ser: oftast ljust på framtiden.
Jag har: för lite tålamod.
Jag längtar: efter sommar, sol och värme.
Jag vill: att det ska gå bra för mina barn.
Jag kan: lite om mycket.
Jag ska:
snart bestämma hur jag ska bo.
Jag gråter:
så fruktansvärt lätt så det är besvärligt ibland.
I morgon:
blir det dubbelspännande.
Nästa vecka:
vet jag mer än jag vet denna vecka.
Jag får:
det jag ger.
Jag tjatar:
allt mindre med åren.
Jag skäms:
över att jag gjort människor illa. Men jag försöker be om ursäkt.
Jag borde:
ta tag i mitt motionerande.
Jag sparar:
på möten med människor.
Jag tror:
att allt ordnar sig.

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa svaren på listan. Tänk vad olika svaren kan bli :) beroende på vem som svarar på dom. Kram

    SvaraRadera
  2. Precis! Jag tänkte inte så mycket, utan bara skrev det första jag tänkte på.

    SvaraRadera
  3. Precis så gjorde jag också :)

    SvaraRadera
  4. @Marie-Louise: Bäst så ;)
    @Kristina: Detsamma!

    SvaraRadera