fredag 23 december 2011

En lugn, skön, fin, god och fridfull jul...

... önskar jag alla! Men mina tankar går till alla som inte får en särskilt god jul. Det låter så pretto och PK, och himmel vilken fin människa jag är då. Men jag menar det på riktigt! Just i år har jag ovanligt många runt mig som inte får en så rolig jul, av olika anledningar. De gruvar sig för morgondagen och vill bara att den ska ta slut.Och tänk så många som faktiskt känner så. Vi andra kan gott höja nästippen och känna tacksamhet.
Själv längtar jag till 2012 då jag får vända blad och lägga det här skitåret bakom mig.
God jul och fred på jorden!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det så. Långt ifrån alla får en angenäm jul och det tycker jag är bra att alla vi som har det bra påminner oss om.

    God Jul på dig och hoppas att du får ett alldeles fantastiskt 2012!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Detsamma önskar jag dig.

    SvaraRadera