torsdag 15 september 2011

Fånig lista

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Alltid. I god tid.
HAR DU BRA KONDITION:
Nä, men den ska bli bättre.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Häromdagen.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Helt OK.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart, turkos, cerise, grönt, orange.
KAN DU LAGA MAT:
You bet!
VAD PLUGGAR DU:
Går livets hårda skola.
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Jag gillar läget.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Jag gråter i tid och otid, så det var väl igår. Över något jag inte minns nu.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Nej.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, jag var på gympa (se "Har du bra kondition?"), fick träffa goda vänner.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe.
ÄR DU NYTTIG:
Ja. På jobbet. I hemmet. Överallt. Jag är en mycket duktig flicka.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Är det en 16-åring som hittat på denna, tro? Svaret är: många, många.
ÄR DU BLYG:
Aldrig, vågar jag nog säga.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
08.10, jeez va sent en torsdag! Jobbar hemma i dag.
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Spelar aldrig tv-spel.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Se ovan.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
En flaska vin kanske. Blir sällan full.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja, i min ungdom.
JAG SOVER:
Vardagar 6-7 timmar, helger 8-10. Morgonpigg, men älskar att sova.
VAD SA DU SENAST?
Tack för hjälpen.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Min kära vän A, eller någon annan av mina vänner.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Tio miljoner kronor, en bok klar till tryck, en egen tidning, min familj vid middagsbordet. Eller det är vad jag vill ha.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Jovars, men i min ålder är det viktigare att de är sköna.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hej, jag heter... (telefonsamtal)
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.
HAR DU KÖRKORT:
Ja.
ÄR DU ENSAM NU:
Ja.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Middag i dag med K och A, surströmming i morgon med Å, T och L, middag på lördag med A, A, A, A, C, G och L, bio på söndag med U.
Hittat hos Andreas Ekström.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar