söndag 4 september 2011

Mumbo jumbo

Jag är inte så mycket för sånt. Men jag önskar att jag kunde tro på mer jumbo mumbo än jag gör, eftersom tron kan försätta berg. Men EN sak ska jag tro på. Flera, av varandra oberoende, medium och andra newagare eller vad man nu ska kalla dem, har sagt att 2011 är ett år då VÄLDIGT många mår VÄLDIGT dåligt, på grund av dåliga energier i atmosfären (eller vad det nu var). Och jag har aldrig varit med om att så många i min närhet (och något utanför min närhet) mår/mått så dåligt som detta år. Så jag längtar redan till nästa år som ska bli så mycket bättre, enligt de här förståsigpåarna. Jag tror banne mig de har rätt.

4 kommentarer:

  1. ... och enligt vissa ska ju jorden gå under 2012. Alltså precis då vi börjat må bra igen.

    SvaraRadera
  2. Det vägrar jag tro! Dessutom har mina trovärdiga källor sagt att jorden INTE kommer att gå under 2012. Det kommer att bli översvämningar och orkaner, men inget som drabbar oss. Så längta nu till 2012!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att vi bestämmer oss för att 2012 ska bli ett år då VÄLDIGT många mår VÄLDIGT bra!

    SvaraRadera