torsdag 1 september 2011

Lista

Fyra jobb som jag har haft:
1. Köksbiträde
2. Vårdarinna
3. Barnskötare
4. Journalist
Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
Ingen. Ser oftast bara filmer en gång.
Fyra platser där jag har bott:
1. Haparanda
2. Stockholm
3. San Francisco
4. Umeå
Fyra tv-serier jag gillar:
1. Mästarnas mästare
2. Svenska Hollywoodfruar
3. Project Runway
4. Top model
Fyra platser där jag varit på semester:
1. Jordanien
2. Bulgarien
3. Florida
4. Ryssland
Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. www.facebook.com
2. www.expressen.se
3. www.dn.se
4. www.svt.se
Favoritmat:
1. Fisk
2. Skaldjur
3. Lamm
4. Grillat
Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. Hemma, med hela familjen samlad
2. På en sandstrand, i solen
3. På bryggan i stugan, i sol
4. På en fest med ALLA mina vänner samlade
 Snodd av en av mina favoritbloggare: MammisPammis

2 kommentarer:

  1. Jag gillar titeln "vårdarinna" - det var ett tag sedan, eller hur?

    SvaraRadera
  2. Japp, det var ett tag sedan, och jag funderade över vad jag skulle skriva. Men DÅ hette det vårdarinna, så det fick bli det. /Doris som inte kan logga in för att kommentera ;(

    SvaraRadera