söndag 9 januari 2011

Visst är det roligt med drömmar?

Både på dagen och natten. Jag tycker det är roligt att spåna om vad nattdrömmarna betyder. Försöker de säga mig något? I förrgår natt drömde jag att min snart 70-åriga mamma var gravid! Hon var glad, men min pappa visste inte om han skulle orka. Ha ha. Vad kan det betyda? I natt drömde jag att jag pratade med min mamma om drömmen, och hon skrattade gott. Så tokigt det blir i drömmar, sa vi. Då kom min faster, 60+, in med stor mage. Och vi sa "Ja men det var ju HON som var gravid". Nu går jag bara och väntar på ett graviditetsbesked. Vem kan det vara???

4 kommentarer:

  1. Vad häftigt att du fortsatte drömmen natten efter! Och förresten - ha en jättehärlig semester!

    SvaraRadera
  2. För att inte tala om natt tre: Då drömde jag att jag var och simmade, och en kvinna var där med sitt foster!!! och badade. När de badat klart, stoppade hon tillbaka barnet, via snippan. Kan du fatta???
    Tack!!!

    SvaraRadera
  3. Hahhah! Vilka "äckliga" drömmar. ;-)
    Vad säger Freud? Vad betyder graviditeter?
    Det är INTE jag som är gravid i allafall.

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte, eller jo när jag googlar så är det något positivt, något nytt som ska komma. Bra att det inte är du, för nu ska du satsa på dig själv!!!

    SvaraRadera