tisdag 19 januari 2010

Jag har klagat - hur ska det gå?

Igår var jag och min familj ut och åt. Maten var god, servicen OK men chocken kom när vi skulle betala! De har nämligen "januarirea", med halva priset på allt. Vi blev dock placerade i matsalen, där halva priset INTE gällde. Utan att vi fått information om det!
Nu har jag skickat ett mejl där jag vill ha en förklaring. Det ska bli oerhört spännande att se vad de säger till sitt försvar.
Jag har redan hunnit berätta om s**tstället för typ tio pers. Och fler lär det bli!
Rex i Umeå. Så ni vet.
Dagens diss!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det låter som att det kan bli svårt för dem att hitta en godtagbar ursäkt. Självklart måste de väl i så fall informera om att det är endast ordinarie pris som gäller där de placerar er. Ring Sverker!

    SvaraRadera
  2. De påstår ju att de informerat mig! Hur i herrans namn det nu skulle ha gått till? Jag skulle kunna bråka mer, men jag ids inte. De gick halva vägen. Vilket iofs kostar dem pyttelite. Nåja.

    SvaraRadera