fredag 28 maj 2010

Clintan fyller 80 - still going

Det kan man inte tro. Han är en stilig man. Jag kom att tänka på 1983. Då var han 54 år. En kompis till mig, då 20 år, blond och snygg, besökte Clintans bar i Carmel i Kalifornien. Han var där och ville ha med henne upp på rummet. Min kompis tvekade, men sa sen:
"Enda anledningen till att jag skulle göra det, är för att kunna skryta för mina kompisar. Men ingen skulle tro mig, så jag tackar nej". Han blev otroligt paff. Och sur. Han var inte van att bli nobbad.
Jag vet inte hur jag gjort ;) Jo, jag hade nobbat. 54 årig gubbe när man själv är 20. Usch. Men idag? Tja...
Bild lånad från Svd. 

2 kommentarer:

  1. Fast nog är du väl lite för ung för en 80-åring!

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet. Men vore jag singel så... bara för att kunna skryta för mina kompisar. Och idag har jag mobil med kamera. Så jag skulle ha bevis. Men han är inte mitt frikort, om jag säger så.

    SvaraRadera