söndag 10 oktober 2010

10 saker på 10 år, idag 101010

Effekt utmanar.
Här är min lista (ingen prioritets- eller tidsordning)
1. Jobba och bo utomlands, gärna som biståndsarbetare
2. Få barnbarn
3. Byta till ett riktigt, riktigt roligt jobb
4. Resa två gånger per år, alltså 20 gånger
5. Flytta till en lägenhet utan onödiga prylar
6. Köpa en stuga med sjötomt
7. Skriva fem böcker
8. Hålla fast vid allt som är bra nu, så jag har det kvar
9. Släppa allt som är dåligt, så jag slipper ha det kvar
10. Ta tag i det där drömprojektet som jag håller hemligt här

Lista din!

4 kommentarer:

  1. Vilken rolig tanke. Ja dagens datum är läckert :)

    SvaraRadera
  2. Ja, då vet ju du vad du har att göra de närmaste 10 åren :) Jag missade det där så jag får väl göra min lista när det blir 111111 i stället.

    SvaraRadera
  3. Nä, du kan låtsas att du gjorde den då. Kom igen nu!

    SvaraRadera