torsdag 9 september 2010

Babel eller Idol?

Jag tänkte skriva på FB "Ska jag se Babel eller Idol?". Men jag gjorde inte det. För att... ja, jag vet inte riktigt. Men några vet att jag ser Babel, och andra tror att jag väljer Idol. De som vet att jag ser Babel, skulle fatta att jag skojade. Att valet liksom var självklart. Medan de som tar för givet att jag ser Idol (för att de gör det, för att de knappt vet vad Babel är), skulle tro att jag skämtade. Åt andra hållet, så att säga.
Vad vill jag säga med detta? Jag vet inte. Kanske att jag är en dubbel person?
PS Jag skulle kunna se Idol om det inte fanns något bättre att se.

4 kommentarer:

  1. Då jag är djupt förälskad i Anders Bagge är valet enkelt för mig, jag måste se Idol.

    SvaraRadera
  2. Bra. Babel kan du ju se på Svtplay.

    SvaraRadera
  3. ;) var på sin plats, för är det något du INTE är, så är det ytlig.

    SvaraRadera