onsdag 15 september 2010

Mymlan och jag

På pricken så här är det. Snyft.

6 kommentarer:

  1. Usch ja, lånetiden är alldeles för kort!

    SvaraRadera
  2. Precis. Men jag ska inte klaga. De kunde ju flyttat till Australien. Och det är ju som det ska vara. Inte vill jag att de ska bli gammelungkarlar och bo hemma tills de är 35. Eller tills jag dör. Och ta över huset. Huvva.

    SvaraRadera
  3. Såg i Spira att de startar en grupp, typ sorgegrupp, för föräldrar som har barn över 18 eller som har flyttat hemifrån. Kanske vore nåt för dig? ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag är redan anmäld!!! Sorgegrupp, det var ordet. Ny blogg? Ska kolla.

    SvaraRadera
  5. Det går över.

    Med tiden.

    Ibland är tiden väldigt lång,
    men det går över.

    Jag lovar.

    SvaraRadera
  6. Jag förstår det. Med min hjärna förstår jag det. Och jag TYCKER det är skönt också. Och jag VET att det är livets gång. Att alternativet vore värre. Men det är väl omställningen. Tack snälla för omtanken!

    SvaraRadera