tisdag 29 mars 2011

Plötsligt händer det

Jag har inte många läsare, för jag är anonym och har bara outat denna blogg för ett fåtal. Därför har jag också sluppit elaka kommentarer. Fram till nu. Det var mitt inlägg om att jag gladde mig åt forskningen som visar att man inte begår fler brott bara för att man är född i ett annat land, utan kriminalitet är till mångt och mycket en klassfråga. Då får jag denna kommentar:
"OCh du tror på Bagdad bobs lögner?
Grattis! Det är tack vare såna som dig som vårt land är på väg rakt åt helvete."
Jag svarar:
"Jag väljer att inte bemöta anonyma kommentarer som gör ett så grovt påhopp på mig. Vill du debattera, får du använda en annan ton, tack."
Det är intressant hur de främlingsfientliga krafterna nosar upp de främlingsvänliga inläggen. Vilken tid och kraft de måste lägga ner.

4 kommentarer:

  1. Det tycker jag också. Och i dag fortsatte det:
    "Doris! Läs följande. Kan verka humoristiskt i början, men försök själv, med hjälp av Professorns rapport och dess tillvägagångssätt bemöta kritiken från den fiktive Åkesson!
    Ha en bra dag,
    http://politisktinkorrekt.info/2011/03/29/jimmie-och-jerzy-debatterar/

    Jag svarade, och nu får vi se om fortsättning följer.

    SvaraRadera