fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Jag tänker inte summera och minnas. 2010 var ett riktigt sk**år om du frågar mig. I alla fall de sista månaderna, som just nu överskuggar året. Nere på botten finns en studsmatta, och nu hoppar jag utav bara hel**te så jag kommer upp. Bryta ihop ligger liksom inte för mig. Så nu ser jag fram emot ett ljust, fint 2011. Hoppas detsamma för er, alla pussgurkor! Glöm bara inte att knipa när ni hoppar på studsmattan. Och nej, jag stjäl ingen fyrverkibild, så tänk er en.

10 kommentarer:

  1. Gott Nytt År!
    Då önskar jag verkligen att ditt 2011 blir mycket bättre än 2010.../Kram

    SvaraRadera
  2. Ja ikväll slänger vi skräp-2010 i sopen och ser fram emot ett bra 2011. Kram.

    SvaraRadera
  3. Bra inställning! Gott nytt år på dig och de dina!

    SvaraRadera
  4. Well, det är ofta skitåren man växer av. Klyschigt nog.
    Men hoppas på ett mer lättsamt och helt enkelt trevligare 2011. För oss båda.

    SvaraRadera
  5. *haha* "Nere på botten finns en studsmatta..." så himla bra.
    Du är så himla klok!
    Stolt över dig. KRAM

    SvaraRadera
  6. Du är också klok. Och jag är så stolt över DIG! Pöss

    SvaraRadera