onsdag 3 november 2010

Tre dagar mot tre månader

I dag kom min hylla. Det tog tre dagar. Hyllcenter, där jag beställde den första gången, har fortfarande inte hört av sig. Snart har det gått tre månader. Jag undrar hur de tänker. Jag undrar om de fattar att missnöjda kunder sprider sina dåliga erfarenheter via sociala medier, och når tusentals personer på nolltid. Rätt åt dem.

3 kommentarer:

  1. Nej dom har nog inte greppat det, än. Men fortsätter dom på samma vis så lär de bli varse det snart, hoppas jag. Bra service ska ha beröm och dålig service kan gott få ordentlig och offentlig kritik.

    SvaraRadera
  2. Jaha, där ser man. Dessutom hör väl Hyllcenter till de lite dyrare butikerna också, då borde de ju kunna det där med service kan man tycka.

    SvaraRadera
  3. @Marie-Louise: Precis. @Kristina: Precis, men min hylla kostade bara 630 kr så jag är väl ingen viktig kund. Tror de. För nu är det typ 500 pers som vet vad jag tycker om dem.

    SvaraRadera